YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

wtorek, 1 maja 2012

HELOOOOOŁ!

Cześć! Właśnie wróciłam i teraz sobie odpoczywam... słońce było niemiłosierne, i zjarałyśmy się z Olą jak nie wiem :P W każdym razie chciałam wam podziękować za to, że tak wspieracie naszego bloga (wspieracie, wtf? :P) i w ogóle jest mi baaaaaaaaardzo miło, że opowiadanie wam się podoba :) Obiecuję, że jutro z samego rana ogarnę wasze blogi, pospamuję trochę (patrz: skomentuję :P), i napiszę kolejny rozdział. Teraz jestem już straaaasznie zmęczona i nie mam siły na nic :P

Muszę jeszcze dodać, że zdziwiłam się nieco, gdyż jak przyjechałam to nie przeczytałam nigdzie plotki "Zayn Malik chodzi z Perrie Edwards", czyli jednak nasze modły zdziałały! widzicie-w grupie siła :)!







Louis&Zayn:



Ja&Zayn :D hahah dobra przeróbka, nie? Me likey


Marta, xx :)

2 komentarze:

  1. Haha te ostatnie zdjęcie jest powalające:P
    Ciesze się ze wróciłaś a tam dobrze sie bawiłąś:D
    Teraz czekam na nowy rozdzialik:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzyni photoshopa haha! :)
    Czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń